Բանավեճ: Սահմանադրական փոփոխություններ, հանրային լսում
Հայաստանի Հանրապետությունում 2021 թվականին սպասվող սահմանադրական փոփոխություններին ընդառաջ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում նախատեսվում է անցկացնել այդ փոփոխություններին նվիրված բանավեճ-քննարկում՝ ինչը նաև,ՀՀ ապագա ընտրող քաղաքացիների՝ կրթահամալիրի Ավագ դպրոցի սովորողների, մասնակցությամբ յուրօրինակ հանրային լսման և կարծիքների փոխանակման հարթակ կհանդիսանա: Բանավեճի ընթացքում հիմնական շեշտադրումը կկատարվի և քննարկման առարկա կհանդիսանա քաղաքական և հանրային շրջանակներում ամենաքննարկվող սահմանադրական դրույթը՝ ՀՀ կառավարման համակարգի ձևը, մասնավորապես թե Հայաստանի Հանրապետությունը ապագայում ինչ կառավարման համակարգով է ղեկավարվելու՝ խորհրդարանակա՞ն, թե՞ կիսանախագահական:
Բանավեճ-քննարկումը՝ սահմանադրական փոփոխությունների կարևորությունը ընդգծելուց և այդ փոփոխությունները հանրայնացնելուց, ավագ տարիքի սովորողներին քննարկումներին ներառելուց, նրանց տեսակետն ու կարծիքը հանրայնացնելուց զատ՝ հետապնդում է նաև կոնկրետ ուսումնահետազոտական նպատակ՝ սովորողների մոտ ձևավորել պատկերացում ժողովրդավարական համակարգերում գոյություն ունեցող կառավարման համակարգերին,
ուսումնասիրել ՀՀ առաջին, երկրորդ, երրորդ հանրապետությունների կառավարման ձևերն ու համակարգերը, վեր հանել և ընդհանրացնել խորհրդարանական և կիսանախագահական կառավարման համակարգերին բոնորոշ առավելություններն ու թերությունները, ձևավորել և ձևակերպել նախընտրելի կառավարման համակարգի վերաբերյալ տեսակետ, դիրքորոշում, դրանք ամփոփ ներկայացնել և տեսակետը պաշտպանել թիմային բանավեճի ձևաչափում:
Պառլամենտական, թե՞ կիսանախագահական
կառավարման համակարգ
Վայրը՝ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Ավագ դպրոցի ընթերցասրահ
Օր և ժամ՝ 06 փետրվար, 09:20
Ձևաչափը՝ թիմային
Խորհրդարանական - սովորողներ՝ Սահակյան Իլոնա (9-րդ), Խաչատրյան Նարեկ (10-րդ), Սերոբյան Արեգ (10-րդ), Հովհաննիսյան Սամվել (10-րդ), Նշանյան Արեգ (10-րդ), համակարգող՝ պատմաբան, հասարակագետ Աշոտ Տիգրանյան,
Կիասնախագահական - սովորողներ՝ Գաբրիելյան Լիլիթ (11-րդ), Թադևոսյան Անուշ (11-րդ), Բարսեղյան Ալլա (11-րդ), Սահակյան Սևակ (11-րդ), Անանյան Արա (10-րդ), համակարգող՝ պատմաբան, հասարակագետ Վարդան Կարապետյան
Նախագծի հեղինակ և բանավեճի վարող՝ Արման Երանոսյան
Թիմային բանավեճի ձևաչափ. ձևաչափից բխող քայլերի հերթականություն
Նախապատրաստման փուլ.
Նախագծի հեղինակ և բանավեճի վարող՝ Արման Երանոսյան
Թիմային բանավեճի ձևաչափ. ձևաչափից բխող քայլերի հերթականություն
Նախապատրաստման փուլ.
- Թեմայի և համակարգողների ընտրություն
- Համակարգողների մասնակցությամբ՝ բանավեճի մասնակից երկու թիմերի կազմերի որոշում
- Թեմայի ներկայացում թիմերին
- Բանավեճի թեմային առնչվող տեսակետների ներկայացման ձևի ընտրություն՝ ըստ դիրքերի
- Թիմերը իրենց տեսակետը արտահայտող ներկայացումը ուղարկում են բանավեճի օրը, նախքան բանավեճի սկսվելը a.eranosyan@mskh.am էլ. հասցեով
Բանավեճի փուլ
- Վարողը ներկայացնում է բանավեճի թեման, թիմերի համակարգողներին
- Թիմերի համակարգողները ներկայացնում են թիմերի կազմը և այն մասնակցին կամ մասնակիցներին, ովքեր պետք է ներկայացնեն թիմի նախապես մշակված տեսակետը
- Թիմերը ներկայացնում են իրենց տեսակետը՝ ըստ դիրքերի. Տեսակետը ներկայացնելու համար յուրաքանչյուր թիմի տրվում է առավելագույնը 15 րոպե ժամանակ
- Յուրաքանչյուր թիմի տրվում է 7 րոպե ժամանակ, մրցակից թիմի տեսակետների վերաբերյալ դիտարկումների և հակափաստարկների համար
- Հարցադրումների կամ բուն բանավեճի փուլում վարողի սահմանած հերթականությամբ թիմերի մասնակիցները բանավիճում են հարց-պատասխան-արձագանքում սկզբունքով
- Վարողը հնարավորություն է տալիս հարցեր տալ լսարանի ներկաներին հարց-պատասխան սկզբունքով
- Համակարգողները ներկայացնում են իրենց տպավորությունը, ներկայացնում իրենց տեսակետը
- Վարողը լսարանի մասնակիցներին հնարավորություն է տալիս ևս ներկայացնել բանավեճի թեմայի և բուն բանավեճի ընթացքի հետ կապված դիտարկումները
- Վարողը ամփոփում և ազդարարում է բանավեճի ավարտը
- Բանավեճի թեմայի ընտրության հիմնական նպատակները
Հայաստանի Հանրապետությունում 2021 թվականին սպասվող սահմանադրական փոփոխություններին ընդառաջ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում նախատեսվում է անցկացնել այդ փոփոխություններին նվիրված բանավեճ-քննարկում՝ ինչը նաև,ՀՀ ապագա ընտրող քաղաքացիների՝ կրթահամալիրի Ավագ դպրոցի սովորողների, մասնակցությամբ յուրօրինակ հանրային լսման և կարծիքների փոխանակման հարթակ կհանդիսանա: Բանավեճի ընթացքում հիմնական շեշտադրումը կկատարվի և քննարկման առարկա կհանդիսանա քաղաքական և հանրային շրջանակներում ամենաքննարկվող սահմանադրական դրույթը՝ ՀՀ կառավարման համակարգի ձևը, մասնավորապես թե Հայաստանի Հանրապետությունը ապագայում ինչ կառավարման համակարգով է ղեկավարվելու՝ խորհրդարանակա՞ն, թե՞ կիսանախագահական:
Բանավեճ-քննարկումը՝ սահմանադրական փոփոխությունների կարևորությունը ընդգծելուց և այդ փոփոխությունները հանրայնացնելուց, ավագ տարիքի սովորողներին քննարկումներին ներառելուց, նրանց տեսակետն ու կարծիքը հանրայնացնելուց զատ՝ հետապնդում է նաև կոնկրետ ուսումնահետազոտական նպատակ՝ սովորողների մոտ ձևավորել պատկերացում ժողովրդավարական համակարգերում գոյություն ունեցող կառավարման համակարգերին,
ուսումնասիրել ՀՀ առաջին, երկրորդ, երրորդ հանրապետությունների կառավարման ձևերն ու համակարգերը, վեր հանել և ընդհանրացնել խորհրդարանական և կիսանախագահական կառավարման համակարգերին բոնորոշ առավելություններն ու թերությունները, ձևավորել և ձևակերպել նախընտրելի կառավարման համակարգի վերաբերյալ տեսակետ, դիրքորոշում, դրանք ամփոփ ներկայացնել և տեսակետը պաշտպանել թիմային բանավեճի ձևաչափում:
Բանավեճերի անցկացման հիմնական նպատակը
· սովորողի մոտ ձևավորել և զարգացնել սեփական տեսակետներն ազատ արտահայտելու, դիմացինին լսելու, դիմացինից սովորելու, նրան քննադատելու և քննադատվելու կարողություններ և հմտություններ, բազմակարծության նկատմամբ սերմանել հարգանք և հանդուրժողականություն,
· սովորողին մասնակից դարձնել հասարակական գործընթացներին, ճանաչել դրանց փոխադարձ կապերն ու անել ընդհանրացումներ,
· սովորողի մոտ ձևավորել կողմնորոշվելու, որոշումներ կայացնելու, սեփական կարծիքն ազատ արտահայտելու կարողություններ և հմտություններ,
· սովորողի մոտ զարգացնել ստեղծագործական ունակությունները, տրամաբանական մտածողությունը, նպաստել հիշողության, դիտողականության և երևակայության զարգացմանը,
· սովորողի մոտ զարգացնել տեղեկատվական տարբեր աղբյուրներից օգտվելու, երևույթները ուսումնասիրելու և վերլուծելու, դրանց պատճառահետևանքային կապը բացահայտելու կարողություններ և հմտություններ:
Hello everyone on here my name is Fumo Sadiku living in Malindi City Kenyan I want to tell a little more about a good hearten man called Benjamin Breil Lee working with funding service as loan officer, Mr Benjamin Breil Lee helped me get a loan of 37,115,225.00 Shillings on my trying time trying to get back on my feet to raise my business I know there are some of you here who are in financial difficulties to talk to Mr Benjamin on what's app +1-989-394-3740 Or also with his personal E-mail on 247officedept@gmail.com I'm so glad for what he did for me and for his Bank accountant as well Accountant Hernandez Lucas Thank you very much for your work well done.
ОтветитьУдалить