- մասնակիցների մոտ ձևավորել տնտեսության մասին տարրական պատկերացումներ, սովորողներին ծանոթացնել տնտեսության մասին գիտելիքների ամբողջական համակարգի սկզբունքներին (հասկացություններ, օրենքներ, տնտեսական փոխհարաբերություններ), դրանց առարկայական կապին և ազդեցությանը անհատի վրա,
- ստեղծել հնարավորություն մասնակիցներին յուրացնել տնտեսագիտության հիմնական դրույթները. ուսումնասիրել տարբեր տնտեսական համակարգերը և դրանց զարգացման հեռանկարների առանձնահատկությունները, արտադրության գործընթացը, բաշխումը, նյութական բարիքների փոխանակումը և սպառումը միկրո և մակրո մակարդակներում,
- մասնակիցներին ծանոթացնել շուկայական տնտեսության մեջ պետության դերին, կառավարության և Կենտրոնական բանկի գործառույթներին, ֆինանսական կառույցներին և դրանց գործառույթներին,
- նպաստել տնտեսագիտական մտածելակերպի ձևավորմանը, ինչը հնարավորություն կտա սովորողին զարգացնել հասարակական, ներքին և արտաքին տնտեսական, քաղաքական երևույթների և իրադարձությունների վերաբերյալ տեղեկատվության հավաքագրման, կազմակերպման, դրանց վերլուծության, դրանց վերաբերյալ սեփական տեսակետների ներկայացման ունակություններ:
Նախագծի իրականացման ընթացակարգը.
Նախագծի իրականացումը ենթադրում է մեկամսյա ժամանակահատվածում հասրակական, քաղաքական և տնտեսական շրջանակներում հայտնի անհատների և կառույցների ներգրավմամբ հասնել նախագծային նպատակների իրագործմանը՝ կազմակերպելով.
- Սեմինար պարապմունքներ (Հավելված 1),
- ուսումնական
ճամփորդություններ առևտրային կազմակերպություններ (ֆինանսական, արդյունաբերական, գյուղատնտեսական և այլ կազմակերպություններ),
- ստուգատեսներ (Հավելված 2):
Մասնակիցներ.
Նախագծով նախատեսված ուսումնական միջոցառումներին և
ստուգատեսներին կարող են մասնակցել.
- 8-12-րդ
դասարանի սովորողներ և սովորողների խմբեր,
- 1-ին և
2-րդ կուրսի ուսանողներ և ուսանողական խմբեր :
Նախագծի իրականացման նախապատրաստական աշխատանքներ.
- նախագծի
հանրայնացում, առանձին դրույթների հստակեցում և պարզաբանում,
- միամսյակի պատշաճ կազմակերպման և իրականացման համար շահագռգիռ շրջանակների և գործընկերների ներգրավվում,
- «Տնտեսական
միամսյակի» իրականացման ժամկետների հստակեցում գործընկերների և այլ շահառուների հետ` «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցի հետ համադրելով:
Նախապատրաստական աշխատանքների մեկնարկը համարել նախագծի
հրապարակման պահը՝ 16.12.2014թ.:
Հավելված 1
Սեմինար պարապմունքների թեմաներ
Հավելված 2
Անհատական և խմբային ստուգատեսներ
Հավելված 1
Սեմինար պարապմունքների թեմաներ
- Ինչո՞ւ դառնալ տնտեսագետ,
- ՀՀ տնտեսությունը՝ ըստ ոլորտների,
- Ֆինանսական շուկաները և դրանց դերը տնտեսության մեջ,
- Տեխնոլոգիաների դերը տնտեսության մեջ,
- Գովազդի դրական և բացասական հետևանքները,
- ՏՏ-ների դերը ժամանակակից տնտեսությունում,
- Տուրիզմի դերը տնտեսության մեջ,
- Պետությունը և տնտեսությունը,
- Առևտրային կազմակեպությունների տեսակները,
- Ազգային հաշիվների համակարգը (ԱՀՀ):
Ուսումնական ճամփորդություններ
Անհատական և խմբային ստուգատեսներ
- Սոցիալական և կոմերցիոն գովազդ,
- Բանավեճ,
- Ազգային արժույթի պահպանման նպատակահարմարությունը ԵՏՄ շրջանակներում,
- Գյուղատնտեսություն, թե՞ արդյունաբերություն,
- 3. Շարադրություն
- Ինչպես կտնօրինեի իմ առաջին միլիոնը ($),
4. Ինտելեկտուալ խաղ (անհատական և խմբային),
Комментариев нет:
Отправить комментарий