3.30.2015

Ստուգատեսյան քննարկումների շարքի ավարտը...


«Տնտեսական միամսյակ» ուսումնական ստուգատեսը շարունակվում է. այսօր տեղի ունեցավ «Ազգային հաշիվների համակարգ (ԱՀՀ)» թեմայով սեմինար-քննարկումը, որը վարում էր Հայաստանում Ֆրանսիական համալսարանի «Ֆինանսների և հաշվապահության» ամբիոնի վարիչ Անաստաս Աղազարյանը: Սեմինարը մեկնարկեց 11:30. միջին և ավագ դպրոցի սովորողներից բացի, սեմինարին մասնակցելու էին եկել նաև «ԱՅԲ» ավագ դպրոցի սովորողները: Թեման շատ հետաքրքիր և բազմաբովանդակ էր. սեմինարին հատկացված 45 րոպեի ընթացքում հասցրինք խոսել ԱՀՀ-ի, դրա հիմնական ցուցանիշների, վիճակագրական համակարգի, վիճակագրության հավաքագրման մեխանիզմների մասին, քննարկեցինք նաև հայաստանյան պատկերը: Ժամանակը քիչ էր, ներկայացվող թեման և հարցերը շատ, ուստի ստիպված էինք տեղավորվել ժամանակի մեջ:

«Տնտեսական միամսյակ»-ի ընթացքում հասցրել ենք կազմակերպել հինգ սեմինար-քննարկում: Պարոն Աղազարյանի սեմինարը վերջինն էր. այսպիսով ավարտեցինք ստուգատեսյան քննարկումները, և ես իհարկե չէի կարող բաց թողնել սեմինար վարելու իմ հնարավորությունը: Մինչ ԱՀՀ-ին անցնելը, ակումբային առաջին դասաժամին միջին դպրոցի 6-9-րդ դասարանցիների համար փորձեցի պատմել սպառողական զամբյուղի մասին, թե ինչ է սպառողական զամբյուղը, Հայաստանում և այլ երկրներում դրա չափը, կառուցվածքը, սպառողական զամբյուղի հաշվարկման մեխանիզմը և այլ թեմաներ: Հետաքրքիր, բայց միարժամանակ բարդ գործ է սեմինար վարելը: Այլ բան է հասկանալը, մեկ այլ բան` բացատրելը, և պատմել փորձող մեկի խնդիրը, լավ ներկայացնել կարողանալն է, լսարանին լսել «ստիպելը»: Կարծում եմ` մասամբ հաջողեցի, եթե հաշվի չառնենք արագ խոսելս (որ զգում էի նույնիսկ ես), և շփոթմունքս, կարժում եմ գործը գլուխ բերեցի. ինձ ուղղված ուշադիր և խելացի աչքերը շատ էին, իսկ դա ամենամեծ նվաճումն է, անչափ ոգևորող է:
«Սպառողական զամբյուղ»-ից հետո մեր կրթահամալիրի` տնտեսագիտությամբ հետաքրքրված սովորողներից կազմված թիմը ունեցավ վիճակահանություն «ԱՅԲ» կրթահամալիրի թիմի հետ, որոշելու համար ապրիլի 6-ին կայանալիք «Գնաճը դրակա՞ն, թե բացասակա՞ն երևույթ» թեմայով բանավեճի կողմերը: Մեր թիմը կպաշտպանի բացասական կողմը:
Հ.Գ.«Տնտեսական միամսյակ»-ը շարունակվում է, վաղը տեղի կունենա «Գյուղատնտեսություն, թե արդյունաբերություն» թեմայով բանավեճը:


Комментариев нет:

Отправить комментарий